TRENING EMS

Trening idealny w zaledwie 30 minut raz w tygodniu!

EMS (Electrical muscle stimulation) to elektrostymulacja mięśni, która stosowana jest z powodzeniem w sporcie oraz fizjoterapii. EMS wykorzystywana jest przez NASA i amerykańską armię. Z treningów EMS korzystają piłkarze np. Realu Madryt oraz znani sportowcy, tacy jak bokserzy bracia Klitschko. Metoda ta jest najbardziej popularna w klubach fitness w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

Tradycyjnie, w trakcie wykonywania ćwiczeń, nasz mózg wysyła impulsy do neuronów, czego efektem są skurcze mięśni. Dzięki EMS cały proces można przeprowadzić, zastępując pracę mózgu impulsami elektrycznymi wysyłanymi ze specjalnego urządzenia Miha Bodytec.

Taki impuls wywołuje kontrolowany skurcz mięśni z pominięciem części lub całego układu nerwowego odpowiedzialnego za skurcz podczas tradycyjnego treningu. Im więcej kontrolowanych skurczów, tym większe i silniejsze mięśnie. Pobudzane są nawet mięśnie znajdujące się w głębszych warstwach naszego ciała.

Trening

ZALETY TRENINGU EMS

Elektrostymulacja

EMS to elektrostymulacja mięśni za pomocą impulsów elektrycznych.

Czas

Trenujesz tylko 30 minut raz w tygodniu, ponieważ wszystkie mięśnie pracują jednocześnie, a impuls elektryczny dociera bezpośrednio do mięśnia.

Łagodzenie bólu pleców

Metoda EMS w skuteczny sposób wzmacnia rzadko trenowane mięśnie głębokie, które są odpowiedzialne za silne i zdrowe plecy.

Efekty

Efekty są widoczne już po 10-12 treningach. Tylko 30 minut 1x w tygodniu wystarczy, by osiągnąć upragniony efekt.

Kontrola wagi

Elektrosymulacja przyspiesza Twój metabolizm i redukuje tkankę tłuszczową dzięki czemu jesteś w stanie łatwiej kontrolować wagę ciała.

Ochrona stawów

Podczas treningu EMS nie występują przeciążenia działające na stawy, gdyż nie używamy żadnych zewnętrznych obciążeń.

Rehabilitacja

Treningi EMS pomagają w szybszym powrocie do pełnej sprawności po kontuzji.

Samopoczucie

Trening 30 minut to nie tylko praca nad ciałem, ale także nad dobrym samopoczuciem.

Sport

Szybciej, wyżej, lepiej – jednoczesna stymulacja aż 8 grup mięśniowych to gwarantowana poprawa osiągów sportowych.

PORÓWNANIE Z TRADYCYJNĄ SIŁOWNIĄ

KRYTERIA

TRENING PERSONALNY EMS

KLASYCZNY TRENING W SIŁOWNI

Wymagany czas treningu

tylko 30 minut

około 90 minut

Optymalna częstotliwość treningów w tygodniu

raz w tygodniu

3-5 razy w tygodniu

Widoczne rezultaty

po 10-12 sesjach

po 15-20 sesjach

Redukcja cellulitu

tak

nie

Trening szkieletu mięśniowego

zawsze

tylko podczas niektórych ćwiczeń

Przyrost mięśni głębokich

do 5 razy szybciej

standardowo

Ryzyko kontuzji

brak

wysokie

Obciążenie stawów

znikome

podwyższone

Przyspieszenie metabolizmu

tak

nie

Trening